9786054991877
433594
https://www.merkezkitabevi.com/ataturk-ve-turk-milliyetciligi
Atatürk ve Türk Milliyetçiliği
9.54
Muzaffer Özdağ'ın toplu eserlerinin ikinci cildini oluşturan bu eserin temel gayesi Atatürkçülüğün doğru olarak anlaşılmasını sağlamaktır.
Kitapta, Atatürkçü düşünce ile Türk milliyetçiliğinin farklı bir senteziyle milliyetçiliğin anatomisini açığa çı-karan Özdağ, Türk milliyetçiliğini hissederek yaşıyor. Bu yönü onu eylem insanı yanında düşünce insanı mertebesine çıkarıyor. Milliyetçiliğin düşünce boyutu-nun akademik kumluktan arındırılarak edebî bir içerik kazandığını, bu çalışmada görmek mümkün. Muzaffer Özdağ milliyetçiliği ve Atatürkçülüğü içselleştiriyor. Bir anlamda milliyetçilik ve Atatürkçülük, Muzaffer Öz-dağ'ın idealizminde yeni bir kalıba dökülüyor.
Kitapta yer alan yazılara akademik yönüyle baktı-ğımızda Atatürk ve Türk milliyetçiliği, jeopolitik ve kül-tür tarihinin kesişme alanı olarak Muzaffer Özdağ'ın kaleminde anlam buluyor. Özdağ'da Türk milliyetçiliği-nin tarih ve coğrafya temellerine yapılan vurgu 1923'le başlayan tarihi, önemli bir atılım olarak kabul etmekle beraber Osmanlı/Türk tarihini bir devamlılık olarak görmektedir. Özdağ, Türk milliyetçiliğinin bütün mira-sına sahip çıkmaktadır.
Özdağ'a göre Türk milliyetçiliği, Türk ulus devletinin kurucu ideolojisi olarak Atatürk'le beraber olgunluğa ulaşır. Atatürk'ün milliyetçiliği taşıdığı ileri aşama için Özdağ, İkinci Ergenekon'dan çıkış deyimini kullanır. Atatürk, Türklüğü devrimci bir milliyetçilik anlayışı ile diriltmiştir. Dolayısıyla Türk milliyetçisinin misyonu Türk İnkılabı'nı bulunduğu aşamadan ileri taşımaktır. Türk İnkılabı devam etmektedir. Ancak gelinen aşama tatmin edici değildir. Özdağ, kitapta bunun sebeplerine ve çözüm için gelecek vizyonuna dair birçok ipucu ve-riyor.
Kitapta, Atatürkçü düşünce ile Türk milliyetçiliğinin farklı bir senteziyle milliyetçiliğin anatomisini açığa çı-karan Özdağ, Türk milliyetçiliğini hissederek yaşıyor. Bu yönü onu eylem insanı yanında düşünce insanı mertebesine çıkarıyor. Milliyetçiliğin düşünce boyutu-nun akademik kumluktan arındırılarak edebî bir içerik kazandığını, bu çalışmada görmek mümkün. Muzaffer Özdağ milliyetçiliği ve Atatürkçülüğü içselleştiriyor. Bir anlamda milliyetçilik ve Atatürkçülük, Muzaffer Öz-dağ'ın idealizminde yeni bir kalıba dökülüyor.
Kitapta yer alan yazılara akademik yönüyle baktı-ğımızda Atatürk ve Türk milliyetçiliği, jeopolitik ve kül-tür tarihinin kesişme alanı olarak Muzaffer Özdağ'ın kaleminde anlam buluyor. Özdağ'da Türk milliyetçiliği-nin tarih ve coğrafya temellerine yapılan vurgu 1923'le başlayan tarihi, önemli bir atılım olarak kabul etmekle beraber Osmanlı/Türk tarihini bir devamlılık olarak görmektedir. Özdağ, Türk milliyetçiliğinin bütün mira-sına sahip çıkmaktadır.
Özdağ'a göre Türk milliyetçiliği, Türk ulus devletinin kurucu ideolojisi olarak Atatürk'le beraber olgunluğa ulaşır. Atatürk'ün milliyetçiliği taşıdığı ileri aşama için Özdağ, İkinci Ergenekon'dan çıkış deyimini kullanır. Atatürk, Türklüğü devrimci bir milliyetçilik anlayışı ile diriltmiştir. Dolayısıyla Türk milliyetçisinin misyonu Türk İnkılabı'nı bulunduğu aşamadan ileri taşımaktır. Türk İnkılabı devam etmektedir. Ancak gelinen aşama tatmin edici değildir. Özdağ, kitapta bunun sebeplerine ve çözüm için gelecek vizyonuna dair birçok ipucu ve-riyor.
Muzaffer Özdağ'ın toplu eserlerinin ikinci cildini oluşturan bu eserin temel gayesi Atatürkçülüğün doğru olarak anlaşılmasını sağlamaktır.
Kitapta, Atatürkçü düşünce ile Türk milliyetçiliğinin farklı bir senteziyle milliyetçiliğin anatomisini açığa çı-karan Özdağ, Türk milliyetçiliğini hissederek yaşıyor. Bu yönü onu eylem insanı yanında düşünce insanı mertebesine çıkarıyor. Milliyetçiliğin düşünce boyutu-nun akademik kumluktan arındırılarak edebî bir içerik kazandığını, bu çalışmada görmek mümkün. Muzaffer Özdağ milliyetçiliği ve Atatürkçülüğü içselleştiriyor. Bir anlamda milliyetçilik ve Atatürkçülük, Muzaffer Öz-dağ'ın idealizminde yeni bir kalıba dökülüyor.
Kitapta yer alan yazılara akademik yönüyle baktı-ğımızda Atatürk ve Türk milliyetçiliği, jeopolitik ve kül-tür tarihinin kesişme alanı olarak Muzaffer Özdağ'ın kaleminde anlam buluyor. Özdağ'da Türk milliyetçiliği-nin tarih ve coğrafya temellerine yapılan vurgu 1923'le başlayan tarihi, önemli bir atılım olarak kabul etmekle beraber Osmanlı/Türk tarihini bir devamlılık olarak görmektedir. Özdağ, Türk milliyetçiliğinin bütün mira-sına sahip çıkmaktadır.
Özdağ'a göre Türk milliyetçiliği, Türk ulus devletinin kurucu ideolojisi olarak Atatürk'le beraber olgunluğa ulaşır. Atatürk'ün milliyetçiliği taşıdığı ileri aşama için Özdağ, İkinci Ergenekon'dan çıkış deyimini kullanır. Atatürk, Türklüğü devrimci bir milliyetçilik anlayışı ile diriltmiştir. Dolayısıyla Türk milliyetçisinin misyonu Türk İnkılabı'nı bulunduğu aşamadan ileri taşımaktır. Türk İnkılabı devam etmektedir. Ancak gelinen aşama tatmin edici değildir. Özdağ, kitapta bunun sebeplerine ve çözüm için gelecek vizyonuna dair birçok ipucu ve-riyor.
Kitapta, Atatürkçü düşünce ile Türk milliyetçiliğinin farklı bir senteziyle milliyetçiliğin anatomisini açığa çı-karan Özdağ, Türk milliyetçiliğini hissederek yaşıyor. Bu yönü onu eylem insanı yanında düşünce insanı mertebesine çıkarıyor. Milliyetçiliğin düşünce boyutu-nun akademik kumluktan arındırılarak edebî bir içerik kazandığını, bu çalışmada görmek mümkün. Muzaffer Özdağ milliyetçiliği ve Atatürkçülüğü içselleştiriyor. Bir anlamda milliyetçilik ve Atatürkçülük, Muzaffer Öz-dağ'ın idealizminde yeni bir kalıba dökülüyor.
Kitapta yer alan yazılara akademik yönüyle baktı-ğımızda Atatürk ve Türk milliyetçiliği, jeopolitik ve kül-tür tarihinin kesişme alanı olarak Muzaffer Özdağ'ın kaleminde anlam buluyor. Özdağ'da Türk milliyetçiliği-nin tarih ve coğrafya temellerine yapılan vurgu 1923'le başlayan tarihi, önemli bir atılım olarak kabul etmekle beraber Osmanlı/Türk tarihini bir devamlılık olarak görmektedir. Özdağ, Türk milliyetçiliğinin bütün mira-sına sahip çıkmaktadır.
Özdağ'a göre Türk milliyetçiliği, Türk ulus devletinin kurucu ideolojisi olarak Atatürk'le beraber olgunluğa ulaşır. Atatürk'ün milliyetçiliği taşıdığı ileri aşama için Özdağ, İkinci Ergenekon'dan çıkış deyimini kullanır. Atatürk, Türklüğü devrimci bir milliyetçilik anlayışı ile diriltmiştir. Dolayısıyla Türk milliyetçisinin misyonu Türk İnkılabı'nı bulunduğu aşamadan ileri taşımaktır. Türk İnkılabı devam etmektedir. Ancak gelinen aşama tatmin edici değildir. Özdağ, kitapta bunun sebeplerine ve çözüm için gelecek vizyonuna dair birçok ipucu ve-riyor.
Iyzico ile güvenli ödeme
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 9,54 | 9,54 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.