9789759169374
561517
https://www.merkezkitabevi.com/efsaneler-amblemler-izler
Efsaneler Amblemler İzler
46.73
“Uzun yillardir sabbat üzerine sürdürdügüm arastirmalar sirasinda, birdenbire tarihsel degil, daha çok morfolojik bir yöntem uyguladigimi fark ettim. Çesitli kültürel ortamlardan kaynaklanan ve biçimsel yakinliklara dayanan efsaneler ve inanislar toparliyordum. Yüzeysel kimliklerin ötesinde, derin benzesiklikler fark ediyordum (ya da en azindan fark ettigimi saniyordum). Bilinen tarihsel baglar bana yardimci olamazdi, çünkü bu efsaneler ve inanislar çok daha uzak bir geçmise dayaniyor olabilirdi. Morfolojiyi, tarih bilgisinin alisilmis araçlarinin erisemeyecegi tabakalara ulasmak için bir sonda gibi kullaniyordum.“ der Carlo Ginzburg.
Burada bir araya getirilen yedi (sekiz) deneme, bu arastirmanin ifadesidir: Cadilik ve Halk Inanislari, A. Warburg'dan E. H. Gombrich'e, Yüksek ve Alçak (16. ve 17. yüzyillarda yasak bilgi konusu), Tiziano, Ovidius ve 16.yy'da Erotik betimlemenin kodlari, Izler, Cermen Mitolojisi ve Nazizm, Freud, Kurt-adam ve Kurtadamlar, (Antropolog Olarak Engizisyon Yargici).
Seçilen yöntem nihayetinde tarihsel olmaktan çok morfolojik de olsa, bu makalelerde gene de Ginzburg'un çalismalarini çekici ve sasirtici kilan açiklayici ayrintinin, bir sorusturma tarzindaki biçimlendirmenin tadini bulabiliriz.
(Tanitim Bülteninden)
Burada bir araya getirilen yedi (sekiz) deneme, bu arastirmanin ifadesidir: Cadilik ve Halk Inanislari, A. Warburg'dan E. H. Gombrich'e, Yüksek ve Alçak (16. ve 17. yüzyillarda yasak bilgi konusu), Tiziano, Ovidius ve 16.yy'da Erotik betimlemenin kodlari, Izler, Cermen Mitolojisi ve Nazizm, Freud, Kurt-adam ve Kurtadamlar, (Antropolog Olarak Engizisyon Yargici).
Seçilen yöntem nihayetinde tarihsel olmaktan çok morfolojik de olsa, bu makalelerde gene de Ginzburg'un çalismalarini çekici ve sasirtici kilan açiklayici ayrintinin, bir sorusturma tarzindaki biçimlendirmenin tadini bulabiliriz.
(Tanitim Bülteninden)
“Uzun yillardir sabbat üzerine sürdürdügüm arastirmalar sirasinda, birdenbire tarihsel degil, daha çok morfolojik bir yöntem uyguladigimi fark ettim. Çesitli kültürel ortamlardan kaynaklanan ve biçimsel yakinliklara dayanan efsaneler ve inanislar toparliyordum. Yüzeysel kimliklerin ötesinde, derin benzesiklikler fark ediyordum (ya da en azindan fark ettigimi saniyordum). Bilinen tarihsel baglar bana yardimci olamazdi, çünkü bu efsaneler ve inanislar çok daha uzak bir geçmise dayaniyor olabilirdi. Morfolojiyi, tarih bilgisinin alisilmis araçlarinin erisemeyecegi tabakalara ulasmak için bir sonda gibi kullaniyordum.“ der Carlo Ginzburg.
Burada bir araya getirilen yedi (sekiz) deneme, bu arastirmanin ifadesidir: Cadilik ve Halk Inanislari, A. Warburg'dan E. H. Gombrich'e, Yüksek ve Alçak (16. ve 17. yüzyillarda yasak bilgi konusu), Tiziano, Ovidius ve 16.yy'da Erotik betimlemenin kodlari, Izler, Cermen Mitolojisi ve Nazizm, Freud, Kurt-adam ve Kurtadamlar, (Antropolog Olarak Engizisyon Yargici).
Seçilen yöntem nihayetinde tarihsel olmaktan çok morfolojik de olsa, bu makalelerde gene de Ginzburg'un çalismalarini çekici ve sasirtici kilan açiklayici ayrintinin, bir sorusturma tarzindaki biçimlendirmenin tadini bulabiliriz.
(Tanitim Bülteninden)
Burada bir araya getirilen yedi (sekiz) deneme, bu arastirmanin ifadesidir: Cadilik ve Halk Inanislari, A. Warburg'dan E. H. Gombrich'e, Yüksek ve Alçak (16. ve 17. yüzyillarda yasak bilgi konusu), Tiziano, Ovidius ve 16.yy'da Erotik betimlemenin kodlari, Izler, Cermen Mitolojisi ve Nazizm, Freud, Kurt-adam ve Kurtadamlar, (Antropolog Olarak Engizisyon Yargici).
Seçilen yöntem nihayetinde tarihsel olmaktan çok morfolojik de olsa, bu makalelerde gene de Ginzburg'un çalismalarini çekici ve sasirtici kilan açiklayici ayrintinin, bir sorusturma tarzindaki biçimlendirmenin tadini bulabiliriz.
(Tanitim Bülteninden)
Iyzico ile güvenli ödeme
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 46,73 | 46,73 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.