9789750408540
513734
https://www.merkezkitabevi.com/sinemasal
Sine'masal
141.05
İlk kez, 1971 yılında sahneye çıkan Metin Belgin, o tarihten beri oyuncu ve yönetmen olarak tiyatronun içinde. Yanı sıra, kırk yıldır da seslendirme yapıyor, dizilerde oynuyor; oyuncu, yapımcı ve senaryo yazarı olarak da sinemanın içinde yer alıyor. İşte bu "kırk yıllık" anılar, Renkli-Türkçe Sine'masal'da "modern bir meddah"ın kaleminden dile geliyor...
Sonunda kendimi mikrofonun karşısında buluyorum. “Şu arkadaki adam sensin” diyor yönetmen. Ben miyim? Titrediğimi belli etmemeye çalışarak perdedeki “Şu” adamı arıyorum, heyecandan adamın yüzünü bile göremeden, kim olduğunu anlayamadan sahne bitiyor, yine ters görüntü, amors dedikleri...
(...)
Bir süre sonra Sadri Abi beni evine davet ediyor, Nişantaşı'ndaki Pazar buluşmalarına katılıyorum. Bu arada Çolpan İlhan'ın konukseverliğini de unutamam, yıllar sonra yapacağımız sohbetleri de... Hulki Saner, Sezer Sezin, Ekrem Bora, Sevda Ferdağ, Selim İleri, Neriman Köksal, Devlet Devrim... Daha kimler, kimler...
(...)
Ziya Öztan beni görüşmeye çağırıyor, Ateşten Günler dizisine hazırlandığını biliyorum. Herhangi bir rol teklif edeceğini düşünüyorum, olsun, o dizide oynamak bile yeter... Kulaklarıma inanamıyorum: “Atatürk!” Atatürk rolü benim... İlk kez bir dizide, yine Gazi'nin Kurtuluş Savaşı yıllarını canlandıracağım, şansımın ikinci kez döndüğünün farkındayım, heyecandan bacaklarım titriyor ama çaktırmıyorum, bu sefer tamam galiba... Tabu yıkılacak...
(...)
Sakızadası'na giderken eksik belgeler nedeniyle ekipten birilerini bırakmak zorunda kalıyoruz, üstüne üstlük set kamyonlarının da uluslararası izinleri yok; neyse ki ortak yapımcının okul arkadaşı Yunan dışişleri bakanı Yorgo Papandreu'nun mektubu var elimizde, her türlü kolaylığın gösterilmesini isteyen antetli kâğıda yazılmış; gümrükçüler mektubu okuyunca araçları aramaktan bile vazgeçiyorlar, sorunsuz adaya yerleşiyoruz...
İçindekiler;
• Sinopsis
• Çocukluk Rüyalarım
• İstanbul'un Orta Yeri Sinema
• Birbuçuk Yoğurtlu
• Hayatım Fotoroman
• Rus Prensi Kim?
• Sesimi İdare Et
• İstanbul Beyefendisi
• Taka Tukacı
• Yeşilçam İftiharla Sunar: Tak Fişi Bitir İşi
• Dilimize Uyarlama
• Hey Yavrum Hey!
• Bu Arada Ara Güler
• Uzaktan Kumandalı Artiz
• Sahibinin Sesi
• Atatürk Oynamak Yasak
• Yasak Sözcükler
• Avare Bu mu?
• Az Sonra
• Hemen Onun Adı Gelir
• N'ayır N'olamaz
• Bir Atıf Yılmaz Filmi
• Tele-Flaş
• Sinemalarda
• Vurun Kahpeye
• Bi Daha Konuşursam
• Sokaktaki Serüven
• Kayıkçının Yüreği
• Dizi Dizi Dizildik
• Yürütücü Yapımcı
• Güç Seninle Zaten
• Arazi Olduk
• Ayın Karanlık Yüzü'nde
• Beyazperdeye Taşımanın Sorumluluğu
• Ahlâka Mugayir
Sonunda kendimi mikrofonun karşısında buluyorum. “Şu arkadaki adam sensin” diyor yönetmen. Ben miyim? Titrediğimi belli etmemeye çalışarak perdedeki “Şu” adamı arıyorum, heyecandan adamın yüzünü bile göremeden, kim olduğunu anlayamadan sahne bitiyor, yine ters görüntü, amors dedikleri...
(...)
Bir süre sonra Sadri Abi beni evine davet ediyor, Nişantaşı'ndaki Pazar buluşmalarına katılıyorum. Bu arada Çolpan İlhan'ın konukseverliğini de unutamam, yıllar sonra yapacağımız sohbetleri de... Hulki Saner, Sezer Sezin, Ekrem Bora, Sevda Ferdağ, Selim İleri, Neriman Köksal, Devlet Devrim... Daha kimler, kimler...
(...)
Ziya Öztan beni görüşmeye çağırıyor, Ateşten Günler dizisine hazırlandığını biliyorum. Herhangi bir rol teklif edeceğini düşünüyorum, olsun, o dizide oynamak bile yeter... Kulaklarıma inanamıyorum: “Atatürk!” Atatürk rolü benim... İlk kez bir dizide, yine Gazi'nin Kurtuluş Savaşı yıllarını canlandıracağım, şansımın ikinci kez döndüğünün farkındayım, heyecandan bacaklarım titriyor ama çaktırmıyorum, bu sefer tamam galiba... Tabu yıkılacak...
(...)
Sakızadası'na giderken eksik belgeler nedeniyle ekipten birilerini bırakmak zorunda kalıyoruz, üstüne üstlük set kamyonlarının da uluslararası izinleri yok; neyse ki ortak yapımcının okul arkadaşı Yunan dışişleri bakanı Yorgo Papandreu'nun mektubu var elimizde, her türlü kolaylığın gösterilmesini isteyen antetli kâğıda yazılmış; gümrükçüler mektubu okuyunca araçları aramaktan bile vazgeçiyorlar, sorunsuz adaya yerleşiyoruz...
İçindekiler;
• Sinopsis
• Çocukluk Rüyalarım
• İstanbul'un Orta Yeri Sinema
• Birbuçuk Yoğurtlu
• Hayatım Fotoroman
• Rus Prensi Kim?
• Sesimi İdare Et
• İstanbul Beyefendisi
• Taka Tukacı
• Yeşilçam İftiharla Sunar: Tak Fişi Bitir İşi
• Dilimize Uyarlama
• Hey Yavrum Hey!
• Bu Arada Ara Güler
• Uzaktan Kumandalı Artiz
• Sahibinin Sesi
• Atatürk Oynamak Yasak
• Yasak Sözcükler
• Avare Bu mu?
• Az Sonra
• Hemen Onun Adı Gelir
• N'ayır N'olamaz
• Bir Atıf Yılmaz Filmi
• Tele-Flaş
• Sinemalarda
• Vurun Kahpeye
• Bi Daha Konuşursam
• Sokaktaki Serüven
• Kayıkçının Yüreği
• Dizi Dizi Dizildik
• Yürütücü Yapımcı
• Güç Seninle Zaten
• Arazi Olduk
• Ayın Karanlık Yüzü'nde
• Beyazperdeye Taşımanın Sorumluluğu
• Ahlâka Mugayir
İlk kez, 1971 yılında sahneye çıkan Metin Belgin, o tarihten beri oyuncu ve yönetmen olarak tiyatronun içinde. Yanı sıra, kırk yıldır da seslendirme yapıyor, dizilerde oynuyor; oyuncu, yapımcı ve senaryo yazarı olarak da sinemanın içinde yer alıyor. İşte bu "kırk yıllık" anılar, Renkli-Türkçe Sine'masal'da "modern bir meddah"ın kaleminden dile geliyor...
Sonunda kendimi mikrofonun karşısında buluyorum. “Şu arkadaki adam sensin” diyor yönetmen. Ben miyim? Titrediğimi belli etmemeye çalışarak perdedeki “Şu” adamı arıyorum, heyecandan adamın yüzünü bile göremeden, kim olduğunu anlayamadan sahne bitiyor, yine ters görüntü, amors dedikleri...
(...)
Bir süre sonra Sadri Abi beni evine davet ediyor, Nişantaşı'ndaki Pazar buluşmalarına katılıyorum. Bu arada Çolpan İlhan'ın konukseverliğini de unutamam, yıllar sonra yapacağımız sohbetleri de... Hulki Saner, Sezer Sezin, Ekrem Bora, Sevda Ferdağ, Selim İleri, Neriman Köksal, Devlet Devrim... Daha kimler, kimler...
(...)
Ziya Öztan beni görüşmeye çağırıyor, Ateşten Günler dizisine hazırlandığını biliyorum. Herhangi bir rol teklif edeceğini düşünüyorum, olsun, o dizide oynamak bile yeter... Kulaklarıma inanamıyorum: “Atatürk!” Atatürk rolü benim... İlk kez bir dizide, yine Gazi'nin Kurtuluş Savaşı yıllarını canlandıracağım, şansımın ikinci kez döndüğünün farkındayım, heyecandan bacaklarım titriyor ama çaktırmıyorum, bu sefer tamam galiba... Tabu yıkılacak...
(...)
Sakızadası'na giderken eksik belgeler nedeniyle ekipten birilerini bırakmak zorunda kalıyoruz, üstüne üstlük set kamyonlarının da uluslararası izinleri yok; neyse ki ortak yapımcının okul arkadaşı Yunan dışişleri bakanı Yorgo Papandreu'nun mektubu var elimizde, her türlü kolaylığın gösterilmesini isteyen antetli kâğıda yazılmış; gümrükçüler mektubu okuyunca araçları aramaktan bile vazgeçiyorlar, sorunsuz adaya yerleşiyoruz...
İçindekiler;
• Sinopsis
• Çocukluk Rüyalarım
• İstanbul'un Orta Yeri Sinema
• Birbuçuk Yoğurtlu
• Hayatım Fotoroman
• Rus Prensi Kim?
• Sesimi İdare Et
• İstanbul Beyefendisi
• Taka Tukacı
• Yeşilçam İftiharla Sunar: Tak Fişi Bitir İşi
• Dilimize Uyarlama
• Hey Yavrum Hey!
• Bu Arada Ara Güler
• Uzaktan Kumandalı Artiz
• Sahibinin Sesi
• Atatürk Oynamak Yasak
• Yasak Sözcükler
• Avare Bu mu?
• Az Sonra
• Hemen Onun Adı Gelir
• N'ayır N'olamaz
• Bir Atıf Yılmaz Filmi
• Tele-Flaş
• Sinemalarda
• Vurun Kahpeye
• Bi Daha Konuşursam
• Sokaktaki Serüven
• Kayıkçının Yüreği
• Dizi Dizi Dizildik
• Yürütücü Yapımcı
• Güç Seninle Zaten
• Arazi Olduk
• Ayın Karanlık Yüzü'nde
• Beyazperdeye Taşımanın Sorumluluğu
• Ahlâka Mugayir
Sonunda kendimi mikrofonun karşısında buluyorum. “Şu arkadaki adam sensin” diyor yönetmen. Ben miyim? Titrediğimi belli etmemeye çalışarak perdedeki “Şu” adamı arıyorum, heyecandan adamın yüzünü bile göremeden, kim olduğunu anlayamadan sahne bitiyor, yine ters görüntü, amors dedikleri...
(...)
Bir süre sonra Sadri Abi beni evine davet ediyor, Nişantaşı'ndaki Pazar buluşmalarına katılıyorum. Bu arada Çolpan İlhan'ın konukseverliğini de unutamam, yıllar sonra yapacağımız sohbetleri de... Hulki Saner, Sezer Sezin, Ekrem Bora, Sevda Ferdağ, Selim İleri, Neriman Köksal, Devlet Devrim... Daha kimler, kimler...
(...)
Ziya Öztan beni görüşmeye çağırıyor, Ateşten Günler dizisine hazırlandığını biliyorum. Herhangi bir rol teklif edeceğini düşünüyorum, olsun, o dizide oynamak bile yeter... Kulaklarıma inanamıyorum: “Atatürk!” Atatürk rolü benim... İlk kez bir dizide, yine Gazi'nin Kurtuluş Savaşı yıllarını canlandıracağım, şansımın ikinci kez döndüğünün farkındayım, heyecandan bacaklarım titriyor ama çaktırmıyorum, bu sefer tamam galiba... Tabu yıkılacak...
(...)
Sakızadası'na giderken eksik belgeler nedeniyle ekipten birilerini bırakmak zorunda kalıyoruz, üstüne üstlük set kamyonlarının da uluslararası izinleri yok; neyse ki ortak yapımcının okul arkadaşı Yunan dışişleri bakanı Yorgo Papandreu'nun mektubu var elimizde, her türlü kolaylığın gösterilmesini isteyen antetli kâğıda yazılmış; gümrükçüler mektubu okuyunca araçları aramaktan bile vazgeçiyorlar, sorunsuz adaya yerleşiyoruz...
İçindekiler;
• Sinopsis
• Çocukluk Rüyalarım
• İstanbul'un Orta Yeri Sinema
• Birbuçuk Yoğurtlu
• Hayatım Fotoroman
• Rus Prensi Kim?
• Sesimi İdare Et
• İstanbul Beyefendisi
• Taka Tukacı
• Yeşilçam İftiharla Sunar: Tak Fişi Bitir İşi
• Dilimize Uyarlama
• Hey Yavrum Hey!
• Bu Arada Ara Güler
• Uzaktan Kumandalı Artiz
• Sahibinin Sesi
• Atatürk Oynamak Yasak
• Yasak Sözcükler
• Avare Bu mu?
• Az Sonra
• Hemen Onun Adı Gelir
• N'ayır N'olamaz
• Bir Atıf Yılmaz Filmi
• Tele-Flaş
• Sinemalarda
• Vurun Kahpeye
• Bi Daha Konuşursam
• Sokaktaki Serüven
• Kayıkçının Yüreği
• Dizi Dizi Dizildik
• Yürütücü Yapımcı
• Güç Seninle Zaten
• Arazi Olduk
• Ayın Karanlık Yüzü'nde
• Beyazperdeye Taşımanın Sorumluluğu
• Ahlâka Mugayir
Iyzico ile güvenli ödeme
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 141,05 | 141,05 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.